AqilAmniAniq

AqilAmniAniq
newborn

Saturday, October 22, 2011

Aniq semput..

huhu..11 october yang lalu..mlm tu flight aku g JB..ada Mesyuarat patologi kat sana 12-13 oct..pagi 11 oct tu kul 2.00 pg aku terjaga sebab aniq asyik batuk jer..mmg dia dah selsema > 2 wk..om and off..aku dgr lung doa dah ada bunyi2 pulak..

kul 7.30 pg gerak g ppum..kat RUKA..dah lepas cek..ada la berbunyi peparu dia..dapat la nebulizer.. dah ok..dapat ubat balik la..dalam kul 3 gak baru siap..memang bercinta2 tul kat spital...

dalam kul 7 malam..dia demam pulak..huhu..camner nak g JB nih..dah hampir msj bos bagi tau x pergi..burn jelah tiket tu bro cakap..aku ok jer utk burn..tetiba abah aku yg dtg dari kg cakap 'hang x percaya ker abah jg anak hang?'..uit.. sentap jap..

akhirnya aku g gak ke JB ..maafkan mak aniq..sbb tinggalkan aniq masa sakit..huhu..sedey sgt..

Alhamdulillah lepas seminggu aniq dah sembuh..semoga sentiasa sihat selalu ye nak..

No comments:

Post a Comment