AqilAmniAniq

AqilAmniAniq
newborn

Friday, April 9, 2010

anak-anakku botak

pagi ni pukul 5.30 am aku dah terjaga..tapi rasa x larat sangat nak g keje..badan lemah2 ..kesan suntikan H1N1 tu rasenyer..so dok umah jelah jaga anak2 tersayang..

lepas abah diaorang pergi kerja aku pun apa lagi..kejutkan amni dan botakkan dia..rambutnya dah panjang sangat nanti takut ruam kepala..amni pun sangat memberi kerjasama..dalam masa x sampai 20 minute selesai sesi pembotakkan amni..tnya kat aqil nak x???
dia jawab:x nak!!

xpelah kalau xnak..lepas tuh mandikan dak 2 orang ni dan bersiap-siap kuar g sarapn ngan abh diaorang kat ttdi jaya..
dalam sepuluh lebih dah balik umah..apalagi sesi pembersihan rumah la..habis sumer lantai aku mop..sarung sofa aku basuh..dah macam nak pengsan rasanyer..peluh dah mencurah- curah..tapi itu yang aku inginkan benornya..aku nak badan aku kuat lawan kesan H1N1 Nih..

lepas waktu solat jumaat..aqil wat permintaan untuk botak..aku pun..hermmm..sepantas jebat menghunus keris ku ambil pisau cukur..hahaha..botaklah jugak si aqil tuhh..

sekarang kedunya botakkk...tapi tetap comel pada panndangan mak....

No comments:

Post a Comment